2012. július 7., szombat

pelenkázó és rongyi

Azt hittem nehezebb lesz újra varrógép elé ülni, azt hittem ennyi kihagyás után nem fogom már élvezni és majd csak nyűgnek gondolom az egészet. Nem tudom miért gondoltam így, de féltem tőle.
Kár volt, mert amint zakatolt a gép én azonnal kikapcsolódtam. :)
Meskás megrendelést vettem előre a többivel szemben, ami tudom, hogy nem fair a többiekkel, de valahogy egy ismerőssel talán könnyebb megbeszélni, mint egy ismeretlennel. :)
Egy pelenkázót és egy rongyit kért.
Pelenkázó... tényleg szeretem csinálni, meg leginkább a végeredményt, de mindig megszívat, mindig elcsúsznak az anyagok egymáson.
Hát most már nem fog soha többet, mert kidolgoztam azt hiszem a tutit. :D
A lényeg, hogy ugyan kellett bontani és újra varrni, de végre megtanultam, hogyan is tudom a legjobban kivitelezni már, és nem hiszem, hogy legközelebb tudnék rontani.
A rongyi meg ugye megy, mint a karikacsapás. :)



éljen a steppelés



Nincsenek megjegyzések: