2012. július 31., kedd

névjegykártyatartó

Abszolút prototípus.
Az ötlet innen van.
Épp befejeztem egy ágynemű varrásának a párna részét, viszont a takarónak már nem tudtam neki fogni. Viszont szívesen varrtam volna még, szóval jött az ötlet.
Lemértem a névjegyem és nagyjából átszámolva kivágtam a részeket maradék anyagdarabokból.
Nem egy standard méretű a kártyám, nem is tudtam az ötletet adó blog méreteire hagyatkozni, így ezért lett prototípus, mert majdnem mindenhol egy fél centit rá kéne még hagyni.
Ettől függetlenül szerintem nagyon csinos és 40 db kártyát minden további nélkül elbír.
A szalagot és a gombot egy nagyon kedves ismerős küldte Ausztráliából, de valahogy ez a poszt elmaradt, pedig fotót és bejegyzést akartam készíteni, de épp akkor jöttek az új bútorok és gyorsan el kellett pakolnom az leső gyönyörködés után. Ettől függetlenül folyton szem előtt vannak és nagyon türelmetlenül várják, hogy végre használjam őket valamire, ahogy én is. :)
Egyébként ez az ismerős életű újszülött babákat készít, és csak ajánlani tudom mindenkinek, hisz valami fantasztikusan szépek!!!
Megtaláljátok őt facebookon, itt, vagy a weblapján.
És akkor pár szokásos telefonos kép:

néhány névjegykártyával még kicsit lapos


én a gumit, gumi cérnával tudtam most csak megoldani


belseje, üresen
itt csak 6 darab kártya van benne, mert annyi volt kéznél fotózásoz, azóta megpakoltam

1 megjegyzés:

HaziManka írta...

Ez is jo lett,amugy gumit egy csomot tudok adni olyan tipusut ami ehhez jo,csak meg kene keresnem oket..