2012. július 22., vasárnap

Ma este

Nagyon jó kis estém kerekedett. :))
Először úgy volt, hogy találkozom egy ismerőssel, ami végül eddig ismeretlen okból kifolyólag meghiúsult.
9-kor felhívtam barátnőmet telefonon, hogy nehogy aludni merjen, most már nincs apelláta, meg nem bújhat ki a dolog alól, ha igenis varrni akar a kislányának, és ha már ki is van szabva, akkor tessék szépen átjönni. (igazából csak egyetlen emeletnyire lakik tőlünk, szóval nem is olyan megterhelő a dolog.
Nagyon kevés győzködés árán - és ígérettel miszerint van itthon gyufa és kipöckölhetjük vele a szemét, - végül beleegyezett.
Ugyan a varrógépet nem hozott... De legalább ez is előrelépés, sőt én is így kezdtem. Leültem Bella mostoha nagymamája mellé Pécsen és végig néztem, hogy lépésről lépésre megvarr a lányomnak egy nadrágot, közben szorgosan jegyeztem meg a lépéseket, a logikát.
Vali barátnőm ugyanezt csinálta. Hozta a kiszabott rövidnadrágot és gondolatban ő is megvarrta azt, miközben engem figyelt. Nagyon jókat beszélgettünk közben és teljesen le volt nyűgözve hogy is alakul egy ilyen kis ruha, a végeredményt pedig imádta.
Majd holnap annak a képet is feltöltöm külön posztban.
Sikerült róla meggyőznöm, hogy van értelme. Tehát holnap délelőtt az ő kisnadrágja is el fog készülni.
Bár aggódik, hogy az komplikáltabb, mert bonyolultabban találta ki, de majd meggyőzöm, hogy attól még ugyan így kell majd elkészíteni. :)))

Nincsenek megjegyzések: