2012. július 19., csütörtök

Pelenkázó megint

És ezt ráadásul gyorsan is kellett megvarrnom, mert holnap már adom is oda Petra barátnőmnek, viszi péntekre ajándékba, így a fölső varrást is félre kellett tennem egy pillanatra, de szerintem az is meg lesz péntekig, mert azt meg pénteken viszem.
Ma nagyon úgy éreztem, hogy nem győzöm utol érni magam, mióta levizsgáztam. Mindig azt hiszem, megy ez gyorsabban is, de a normális tempót tartom, és közben Bella "drukkol" nekem, ahogy azt ma is tette fél 11-ig... este fél 11-ig. Viszont már nagyon rég megtanultam, hogy kapkodni sem fogok, mert úgy csak sokkal rosszabb, és ha a jövőben ezzel fogok foglalkozni, akkor azzal kell nyugtatnom magam, hogy akkor Bella már bölcsis/ovis lesz.
Egyébként miközben varrtam, folyamatosan esett le, hogy ezek a színek, mennyire Petrásak. :)
Oké, persze, ő választotta az anyagot, de ma igazán ledöbbentett, hogy ezek a dolgok tényleg az emberek ízlését fejezik ki. :D
És mivel Petra elég közel áll hozzám, láttam már anyagot választani már máskor is, így sokkal jobban szembetűnt, mint egy idegennek varrt megrendelésnél.
Próbáltam a képekből a legtöbbet kihozni, öcsém telefonjával fotóztam, nem igazán lett túl jó minőség. :(


Így is asszisztált hozzá






A színek körülbelül ehhez hasonlítanak inkább, illetve ami itt lilásnak tűnik, az sokkal inkább bordósabb.




Nincsenek megjegyzések: