2012. április 12., csütörtök

Hoppá!

Épp hogy csak nem tört el a lábam tegnap.
Helyzetjelentés, enyhe repedés és bokaficam. Sejthetitek mennyire jó is ez egy majdnem két éves mellett....
Azért nem lazsálok, időben kész kell lennem valamivel. Nem mondom meg mi az, majd holnap után, reményeim szerint akkora végzek.
Addig itt van egy kép már a kiszabott anyagokról:

A zöld mondjuk élénkebb! :)
 Óóóó és ha már anyagról osztok meg képet, amit egyébként a kedvenc Hunyadis boltomba vettem, akkor már azt us megmutatom, hogy még mik jöttek velem haza. :)

Belőle például egy kisruha lesz:


Belőlük a tavaly óta áhított inverz nadrág. Ezt már nagyon várom!!!


Őt még nem tudom, de almás!!!!!


Ezenkívül még egy leggingsnek való anyag, amihez már teljes kollekciót megálmodtam. :)

És semmiféleképpen nem akarok megfeledkezni erről a csomagról. Szerintem életemben először tapasztaltam meg milyen is az igazi meglepetés. ( A pozitív terhességi teszt anno, nem ide tartozik :))
Dalma aki megnyerte a fórumos játékot, és akihez került a masnis táska , ő lepett meg ezzel a csomaggal.
Épp ültem az ágyon, amikor a húgom berongyol, lóbálja, hogy jött valamim és külföldről és bontsuk ki. :D
Szerintem gyönyörűek ezek az anyagok! Imádok őket!
Nagyon köszönöm Dalmának.



Nincsenek megjegyzések: