2012. április 1., vasárnap

mai nap a csúcs káosz

Délelőtt Bella el lett víve, hogy tudjak kicsit dolgozni és haladni. Gyorsan elugrottam westendbe, hogy zipzárt vegyek.
Nem, nem most jutott eszembe, csak elbaltáztam kicsit, plusz be kellett volna szereznem egy anyagot is, de azt mondjuk eleve esélytelennek is láttam.
Bejártam három boltot és nem volt zipzár a varróházba, a kézműves boltba és jó oké ott ne legyen, de a kreatív hobby boltba se... Persze azért vettem egy két dolgot, pl. orsót! Van olyan, hogy egy embernek pont elég orsója van? :D Én most tartok 20+ egy-kettőnél, most kezdem úgy érezni, hogy kényelmes, nem vacakolós.
Aztán haza jöttem és neki álltam nonstop varrni. Igen, még mindig főleg a babaruhákat, nem tudom hogy sikerült ennyire elmaradnom, de végülis péntek a határidő addig meg bőven befejezem. Aztán befejeztem mindent ami ki volt szabva, majd most állok neki az újabb adagnak, hisz szabni nehezebb Bella mellett, mint varrni, azt csak ilyenkor este tudok már, de majd lassan rend lesz itt a rendezkedések után és akkor talán majd találok valami olyan játékot ami közbe ő is fontosnak érzi magát és együtt haladunk. :)
Szóval befejeztem a kiszabott dolgok megvarrását és még volt időm, szóval elővettem egy bodyt, ami a fenék részénél nagyon előnytelen neki, valahogy nem lehet kényelmesen bekapcsolni, és levágtam. Majd a short anyagából varrtam rá egy masnit, így lett egy kis együttese. :)
Ja egyébként a shortot elszámoltam, nem kéne méretek nélkül találomra varrnom neki néha, mert 3/4-es lett. Bár egyébként nekem direkt tetszik is így. Ha holnapra megszárad mosás utánra a minden, akkor abba öltöztetem és majd megpróbálom jól lefotózni. :)

Nem lett a legjobb a kép, sebtiben telefonnal, meg most látom, valamitől ott egy folt is, de azért megmutatom, hogy kép is legyen a bejegyzéshez. :)


Nincsenek megjegyzések: