2013. január 10., csütörtök

újévi első

Nagyon nagy volt a csend a blog táján és facebook-on is, talán ekkora szünetet még nem is tartottam.
Ennek két magyarázata is van.
Az egyik, hogy szinte mindent az utolsó pillanatban sikerült karácsony előtt befejezni, kicsit ki is merültem, rosszul osztottam be az időmet és hasonlók, ezért a karácsony és szilveszteri időszak, amúgy is a "pihenésre" volt szánva, de legalábbis abban az értelemben, hogy se varrás, se blog.
Aztán új év óta pedig, mintha folyamatosan felébredni próbálnék. Borzalmas állapot, nincs motiváció, nincs éberség, se tudat, se semmi, aminek legalább minimálisan az lenne az eredménye, hogy megmozdulok.
Szerencsére úgy érzem, hogy ez a mai nappal elkezdett elmúlni, kicsit összeszedtem magam, és pl kiteregettem és pakoltam is, ami általános háztartási kérdés, de még erre sem tudtam rávenni magam.
Szóval ma elkezdek újra szabni is, és este megnézem mi az, amit egyáltalán nem töltöttem még fel ide és most meg fogom tenni. Aztán megpróbálok majd a családi bloggal is végre foglalkozni, plusz egy-két online tanfolyammal is, de csak szép sorban.
Amúgy kinek, hogy telt eddig ez a 10 nap? Másokat is megszállt jó pár felismerés? :) Fogadalmak?

Nincsenek megjegyzések: