2013. január 27., vasárnap

Régiből újat - az újrahasznosítás jegyében

Nővérem hozott egy régi kord nadrágot és egy régi szintén kord mellényt, hogy ő szeretne olyan táskát, mint amilyet Júliának (az unokahúgomnak) varrtam, ezekből az anyagokból.
Ez egy-két hónappal ezelőtt történt, és szánom-bánom, csak most sikerült megvarrnom, a kifogásokat most nem is sorolnám. :)
Szóval tegnap neki álltam és káromkodtam rendesen, mert nem igazán akart a terveknek megfelelően kiférni a ruhákból, úgyhogy rögtönöztem.
A belső anyagot a sajátjaim közül választottam ki, antik hatású mágneszárral záródik, belül plusz egy cipzáras zseb.
Jobb fotókat nem tudtam készíteni, de ezek sem rosszak, talán a táska hátulját nem adják annyira vissza.
Az elején a virág ziherejsztűvel (rá kellett google-znom hogy is írják...) van feltéve, így bármikor levehető, akár kabátra tehető. A gomb probléma sem fogott ki rajtam, fogtam egy fehér színű, rózsa formájú gombot és körömlakkal barnát varázsoltam belőle, majd lakkal lefújtam.
Így lett mára kész a táska, és ahogy láttam, tényleg tetszik a tulajdonosának. :))


A hátuljára született egy plusz zseb, a nadrág farzsebét vágtam le. Ez amolyan gyorsan kéznél van funkció, mondjuk zsebkendőnek.





A színek sajna minimálisan eltérnek.

Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés:

HaziManka írta...

Na,most latom a taskat,nagyon meno lett,Viki!Tok kreativ vagy:)