2013. január 15., kedd

És íme az újév első varrománya!

Már nagyon régóta szerettem volna falvédőt varrni, és mivel idén télen is hideg van a szobánkban, most el is jutottam idáig.
Sokat ültem rajta, de végül sikerült megrajzolnom az óhajtott tervet.
Inspiráció innen született: http://www.houzz.com/photos/nursery-decor
Szóval, idén Bella falvédője lett az első, amin úgy gondoltam ér kísérletezni.
Lehet nem kellett volna, de a végeredmény nekem ettől függetlenül nagyon tetszik.
A kukacolás lett volna a cél, több, de inkább kevesebb sikerrel.
Íme a tervrajz:

5 zsebet szántam rá első neki futásra, de több dolog miatt nem úgy jött ki a lépés.
Egyrészt, mert ma már 140 méter széles anyagot 135-nek veszed, majd kimosod és örülsz, ha 130 felett van még.
Másrészt zsúfolt lett volna és felesleges. :)
De nagyon imádtam készíteni! És azóta rajzon legalább 10 másik megszületett már, fiús is - lányos is.

És akkor a képek:



Ugyan mindig mással alszik, de majd kialakul mit tesz ebbe a zsebbe. Most zsebkendő van ott és orrspray.

És egy zseb a cumiknak.



Nincsenek megjegyzések: