2012. január 31., kedd

párnahuzatok plüssből

Egy ismerősöm megkért, hogy régi párnahuzatai helyett varrjak újat. Az anyagokat ő megvette, hozott patentot, meg a régi huzatot.
Nagyon ügyes voltam, mert késő este álltam neki. Felírtam a méreteket miből mennyi, mekkora, stb.
És sikerült az elsőt rögtön 10 centivel rövidebbre vágnom. Hogy ejthetek még mindig ekkora szarvas hibákat időnként?
Mondjuk nem az estével volt baj utólag vissza gondolva, hanem azzal, hogy a vonalzóm 43 centis volt, és megzavart. Persze végig futott az agyamon, hogy esetleg a többit is megcsinálom így, és akkor az dizájnos, vagy keverem a színeket, de erről gyorsan letettem, lévén, hogy nem úgy kérték tőlem, és ne találgassak, hogy vajon tetszene e úgy is.
Mivel az anyagból nem jött volna már ki egy újabb próbálkozás, ezért úgy hagytam.
Bár a képen elég feltűnő, a valóságban mikor elkészült, egyáltalán nem tűnt vészesnek.
A párnák memória habszivacsok.

világoskék, amit elszabtam







Nincsenek megjegyzések: