2012. január 14., szombat

bélelt nadrág Bellának

Az övé is elkészült egy ideje! :) Ma fotózni is tudtam, kaptam kölcsön gépet. Meg is akartam csinálni normálisan, legalább a VictoArt felirat legyen rajta, de teljes fagyás a gépem, tök lassú, szóval esélytelen :(
Na de a nadrágról!
Virágos pamut vászon, ugyanaz az anyag, mint amit Franka takarójára varrtam. Belül szürke polárral bélelt. Úgy varrtam, hogy 86-92-es mérettel tudja majd hordani. Mivel derékba nem szokott hízni egy méret alatt, így azzal sincs gond, meg az ülepével sem. A lába nő, hosszabb lesz. :D Így eleve a szárat hosszabbra szabtam, felhajtom és úgy gondolom elég dizájnos, ha látszik a bélés. Olyan roll up-os. Lehajtva is kicsit látszik a polár, fel varrtam a pamutra, a belső réteg még két centivel volt hosszabb. Ma pl ez volt rajta a nagy szélben, és nem fázott. :)






Nincsenek megjegyzések: