2012. január 25., szerda

"matricás" könyv

Az úgy volt hogy a fórumos társaságban kihúztuk egymás gyerekeinek nevét karácsonyra. Minket pont Benjiék húztak, mi meg pont őket, de ez persze csak akkor derült már ki, amikor megkaptuk a csomagokat. :)
Mindenki írt egy támpontot, hogy az ő gyereke mit is és mivel is szeret játszani. Benji imádja a könyveket, és matricázni is szeret, írta az anyukája.
Így jött az ötlet, hogy kapjon egy saját készítésű könyvet, amiben matricázhat.
Első gondolatom a hajtogatós megoldás volt, de arról már nem is tudom kicsoda és nem is tudom miért, de lebeszélt. Végül anyu ötletét valósítottam meg. Ezzel a részével nem vagyok elégedett, mert nagyon kis nyeklős nyaklós lett, de ezt nem tudtuk előre.
Az egész könyv filcből van. Rengeteg munka leginkább az összes forma megrajzolásában, kivágásában, megfestésében és oda varrásával volt.
Minden oldalon 2-3-4 formát lehet tépőzárazni és minden oldal más más témát ölel át.
1. oldal gyümölcsök
2. oldal járművek
3. oldal zöldségek
4. oldal állatok
5. oldal öltöztetős figura
6. oldal égbolt

És akkor egy csomó fénykép amit már ajándék kézbesítés után kaptam. Ugyan én is lefotóztam a lapokat, de telefonnal és éjszakai üzem módban, szóval olyan is lett...



A többi kép megtekintéséhez, kattints a További bejegyzésekre.




ez pl a telefonommal készült
meg ez is








Nincsenek megjegyzések: