2011. november 18., péntek

új párom van

No nem egy pasi, az még várat magára :)
Úgy történt, hogy oda adtam a húgomnak a varrógépem, hogy varrhasson Mikor újra varrtam rá egy hétre már nem volt jó. Persze valószínűleg nem Ő rontotta el, amúgy is akartam szervizeltetni, hogy jobban továbbítsa az anyagot, és ne haljon meg két rétegtől.
Szóval sürgőssé vált a szerviz és lévén, hogy épp nem vagyok anyagilag toppon, így gondoltam kölcsön kérek. És ebből lett a világ legnagyobb meglepetése. Egy számomra felfoghatatlanul nagy ajándék. Attila amúgy is meg akart lepni karácsonyra egy új géppel, így előrébb hozta az átadást.
Ő az:
Toyota FSR 21

Tegnap kaptam meg, ma este tudtam kipróbálni, mert már nem voltak varrógéptűim, így ma azt is venni kellett. Bella elaludt és én teregetés minden helyett neki ugrottam h összevarrjak egy kiszabott nadrágot. Ámokfutásomnak csak Bell ébredés vetett véget. Sajnáltam, mert ilyen csodamasina még soha nem volt a kezem alatt. Olyan jól össze vagyunk hangolva. Ő tökéletes!
Kicsit megcsalva érzem az előző gépet, de nem sokára megjavíttatom és oda adom húgomnak, hogy legyen min gyakorolnia.
Köszönöm szépen ezt a fantasztikus meglepetést. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen megtörténhet velem.

Nincsenek megjegyzések: