2011. november 2., szerda

Lili takaró

A photoshoppért, kép minőségért még mindig bocs, nem nagyon van időm, viszont csak úgy ide dobni sem szeretném :)
Na az van ezzel a takaróval, hogy tetszik, bár lehet egy fehér ferdepánttal (szegéllyel) jobban eltudtam volna képzelni, de nem volt így erre anyagom, stb hogy úgy sikerüljön.
Továbbá viszem varrógépem szervízbe, tuningolják fel nekem vagy valami, mert egyszerűen vicc, hogy ezek az asztali varrógépek nem hajlandóak egy kicsit is vastagabb anyagot normálisan varrni, tök mindegy milyen tűt vagy cérnát használok. Meg amúgy is ki kell tisztítani, én meg nem  szívesen szedem szét, de mostanában sok wellsoftot használtam, eldugította rendesen a bolyh, és ezért nehezebben ment már ennek a takarnak is a megvarrása.
A pillangót nagyon bírtam, amikor ráraktam még csak egy fehér, kivágott paca volt, és pillangó lett belőle. :)
A pöttyös wellsoft-ból Emma is kapott egy sima egyszerű sálat :)




Nincsenek megjegyzések: