2011. november 1., kedd

álmodtam :)

Persze nem ilyen volt, de most nagy hirtelenjében
ilyet találtam :)
Este azt álmodtam, hogy nagy földi érő sötétítő függönyt varrok, ééés az egyik kedvenc anyagomból. Olyan matroska baba mintás volt, és mivel dekor pamut volt, így úgy oldottam meg, hogy két anyagot varrtam össze, így mind két oldala mintás volt, plusz jobban is funkcionált sötétítőnek. Karikákat kapott a tetejére és már rá is lehetett húzni a karnisra. Ekkor néztem körül a szobába és láttam, hogy még miket csináltam :) Zsebes tárolót pelenkázó mellé, ágyrács védőt, ágynemű huzatot, párnákat egy kanapéra. Annyira hangulatos gyerek szoba lett, bár kicsit azért old school lett, már csak egy régi teddy macit kellett a párnák közé dobnom. :) Imádtam :D
Aztán Bella felkeltett, majd beraktam neki evés után egy mesét, hogy naaa csak még egy órát hagy pihenjek, éjjel fél kettőkor találtam ágyba, igazán nem fair, hogy nekem már reggel 7kor toppon kéne lennem.
Szóval álmodoztam tovább, már jobban irányítva az álmom, ugyanaz a szoba hirtelen katicás külsőt vett fel, meg szép romantikus rózsásat, elefántosan, autósat, muffinosat. Olyan jó volt egy kicsit alkotni, még ha csak fejben is :D
Este jelentkezem :)

Nincsenek megjegyzések: