2011. október 23., vasárnap

Franka takarója

Amit ugye én nem fotóztam le, mert siettem vele, aztán pedig Petra lefotózta, komoly segítséget kapott hozzá Frankusz bátyja személyében, aki nem más, mint Botkó! :)
A fotó telefonnal készült, így nem csúcs minőség, de talán a lényeg látszik.



Nem mertem kérni Petrát a két gyerek mellett, hogy szórakozzon apróbb fotók készítésével is. :)
Szóval a lényeg, hogy enyhén krémszínű well softra varrtam rá egy nagyon csajos, nagyon gyönyörű rózsás amerikait. Igen ám, de sehogy nem akart csak úgy stimmelni, én meg a alálkozóra el akartam készülni vele. Utólag szánom bánom, merticipicit összecsapottnak tűnik a zöld, rózsaszín kerettel, ráadásul a textilfestékem sem akart engedelmeskedni a Franka névnek.
De szívből készült egy bámulatos kislánynak.
És azért élőben kicsit mégiscsak jobb, mint fényképen! :)


Nincsenek megjegyzések: