2011. október 23., vasárnap

Detre manó nadrágja

Rita anyu megkért, hogy csináljak Detrének két olyasmi nadrágot, amilyet ő vett a - talán, már nem emlékszem - Lidl-ben.
Először megijedtem, mert passzés nadrágról van szó, és én olyat soha nem csináltam! Sőt! A passzéról is voltak érdekes elképzeléseim, hogy hogy is árulhatják, milyen formában (amatőőőőr! pff).
Aztán mégis mindent megoldottam, nekibátorodtam és elővettem a mini over lockot is.
Hát végül is azzal csináltam meg, de sajna valami hibádzik a géppel, mert szinte végig kézzel kellett tekernem, amit köszönt hálásan a csuklóm. Eh.
Szóval a végeredmény egy tavaszig még bőven hordható nadrág, mert eléggé nagy lett Dettire, mivel a másik nadrág méreteiből dolgoztam főleg.
A photoshop-pal még mindig vannak bajok ezen a gépen, és az is probléma, hogy az embléma is a másik gépen van elmentve, és ez így este elég bonyolult már! :)


Hogy az elejét és a hátulját még könnyebben meg lehessen különböztetni, kapott egy címkét :)
Ettől én is boldog vagyok, és olyan igazi lett tőle



A továbbiakban várható még 4 konyhai kötény, de csak azután, ha a megrendelő megkapta.
Majd lesz egy takaró is.

3 megjegyzés:

Lotti írta...

Nagyon tetszik a nadrág. Mind2ő!!!
Detti meg irtó cuki benne :-)

Viktória írta...

iiiigen, főleg a kockás, az annyira Detrés! Nőjön bele minél hamarabb :))

Detre írta...

egyébként nem olyan nagy ám! Szuper buggyos gatyó!