2011. július 21., csütörtök

Ruha Pécsre

Párnapot Pécsen fogunk tölteni a nagyszülőknél. Én meg későn mostam és nem tudom mi fog leszáradni holnapra és mi nem, meg úgy voltam vele, hogy még mindig nincs elég nyári gönce.
Ez a ruha/tunika először csak trikónak indult, de mivel aludt gyermekem, így nem tudtam a méreteket levenni, így a hosszúsága találomra készült. Ennek nagyon enyhe trapézt vágtam, tetejébe félcentis gumi került, alja az anyaghoz színben nagyon is passzoló zöld szatén ferdepántot kapott. Mikor kész lett, húgom mondta, hogy ő csinálna rá egy megkötést, de amennyit ő mozog tuti állandóan kikötődött volna, vagy leesik, így a dereka fölé kicsivel tettem egy ráncolást gumicérnával.
Mivel ezt holnap fogja felvenni, így akkor fog róla olyan kép készülni, ahol viseli.

Nincsenek megjegyzések: