2011. július 29., péntek

hahó!

Péntek van!
Gyerünk valami ötlettel elő állni, hogy miről szeretnétek olvasni! Minek a technikáját írjam le? Vagy miről írjak?

Az elmúlt napok egyébként abszolút alkotás mentesen teltek. :( Szegény babát is alig öltögettem... Pedig már mindjárt kész! Vasárnap veszek horgolótűt és akkor a haját is megtudom majd csinálni.
Csak annyira, de annyira rossz idő van. Kicsit szét vagyok csúszva, fáradt vagyok, Bella lányom is máshogy viselkedik.
Ma szabás helyett két órát aludtam. No, de nem tart sokáig a tétlenkedés, hamarosan megérkeznek az anyagok amiket rendelek, és akkor legyártok egy megrendelést. Ésésésés annyi ötletem van!
Már régen is éreztem, hogy kevés az idő, de most kifejezetten úgy gondolom, hogy nem elég semmire.

Augusztusban lesz egy kisebb szünet! Tanulmányaim befejezése látható a közeljövőben, így egy kicsit muszáj leszek tanulgatni!

Másik hír! Gondolom ez mostanában nem meglepő, mintha több blogon is olvasni lehetne hasonlót: Vállalkozásba fogok kezdeni! Szeretnék nyitni egy méteráru boltot amerikai anyagokkal, hisz az itthoni kínálatról mind tudjuk, hogy elég lapos.
Persze ez nem holnap vagy holnapután fog megtörténni, de egy éven belül talán sikerül mindent megoldanom, ami ehhez kell.
Szóval drukkoljatok, hogy számotokra is elérhető legyen a sok szép anyag és ne előzzön meg senki. :D

1 megjegyzés:

bece írta...

drukk-drukk! :)