2012. november 2., péntek

első alvózsákom

Nagyjából szabásminta híján voltam, az egyedüli segítség egy kis barátnő alvózsákja volt, azt másoltam le és nagyítottam.
Pontos méretet nem tudok, de nagyjából 110-128-as méret közöttinek felel meg. A karkivágása a nagyobb méret felé tendál, nem direkt, egyszerűen tapasztalat nélkül ekkorára sikerült szerkesztenem, viszont ezt a hibát azzal küszöböltem ki, hogy a hónalj részhez bevarrtam két-két patentot, így amíg a gyerek kisebb, be vannak kapcsolva, és ahogy a gyerek nő (aki most 98-as méret), úgy lehet kipatentolni. A lényeg, hogy hosszban még jó darabig megfelelő.
Vastagsága dupla polár így a téli hónapokra tökéletes. A zsákot próbáltam feldobni, így egy másik anyagból kivágott állatkákat aplikáltam rá - három zebrát. :)


Nincsenek megjegyzések: