2012. augusztus 17., péntek

Pöttyös Panni ruha

Nyáron kaptam egy adag megbízást nővéremtől, többek között elhozta Júlia egyik régi, kinőtt, kedvenc ruháját, hogy annak a mintájára varrjak egy nagyobbat pöttyös panni anyagból.
Amit ő hozott erre a célra, az nagyon kemény volt, így nekivágtam a hunyadis fiúk boltja felé tartó hosszú útnak, hogy beszerezzem az alkalmasabbat.
Aztán néztem a ruhát, az anyagot, majd megint a ruhát és megint az anyagot, majd jól lefeküdtem aludni... Másnap este már csak a ruhát néztem, órákig, hogy is van összeszerelve szépen, szabályosan és hogy is tudnám ezt elnagyítani.
Aztán megszállt az ihlet angyala, papírra vetettem a haladási sorrendet és elmentem aludni. :) Másnap már csak ki kellett szabni és összevarrni. Azt nem mondom, hogy tökéletes lett, de tuti két nyári ruhát csináltam belőle.
Abból az anyagból pedig, amit nővérem hozott, a ruha mellé táska készült. De nem ám sima pöttyös táska. A belseje lila szívecskés, kifordítós, befordítós lett, így majd más ruhához is használhatja. A pöttyös és szíves felén is van egy egy cipzáras zseb. De csak a táskáról később hozok képet, a ruháról most kaptam meg.

A ruha elölről, az egész ruha keresztbe átlapolós.


Az alsó réteg hozzá gombolódik az egyik oldalhoz, a felső pedig a másik oldalt megkötős.



Hátulról.


És ez a kép csak a táska miatt mutatóba.


Nincsenek megjegyzések: