2012. augusztus 27., hétfő

kifordítós táska

Legutóbb mikor a hunyadis boltban jártam, nagyon nem szerettem volna magamra költeni pénzügyi okok miatt.
De volt előttem egy nagyon lelkes vásárló, aki eszméletlen sok anyagot vásárolt... (nagyon irigykedtem...)
Éppen pakolták el az ő választottjait, hogy az én választottjaim elférjenek, mikor megakadt a szemem két anyagon. Hát egyből nyílt a szám, hogy azt ne pakolják sehova, olyan én is kérek!
Próbáltam csak óvatosba művelni a garázdálkodást, ezért csak fél-fél métert kértem mindkettőből.
Úgy gondoltam valami szép táskát varrok magamnak belőle, ami játszótérre be sem teheti a lábát, ám barátnőm nagyon gyorsan keresztülhúzta számításaimat, hál istennek, mert neki is megtetszett mind két anyag és úgy döntött neki kell belőle kifordítós-befordítós táska, amit neten ki is nézett magának, hogy mihez hasonlítson.
Így született meg ő.





Nincsenek megjegyzések: