2012. február 10., péntek

na jó megmutatom

Igazából magamat volt nehéz meggyőzni, hogy előbb hozzak fényképet még mielőtt kész lenne...
Aztán rájöttem, hogy elég rég alkottam bármi olyat ami kikerült volna ide.
Így most egy félkész farsangi jelmezzel jövök.
A megrendelő Totoro-t kért. Nem vagyok egy nagy japán mese rajongó, de Totoro-t nem lehet nem szeretni! Ő olyan - nem is tudok más szót használni rá - cuki! Pihe-puha hatalmas szőrme gombóc.
Szeretem na!
Mégis első körben visszautasítottam, mert elképzelésem nem volt, hogy is fogom én ezt megcsinálni???
Majd kaptam egy linket, valaki már csinált ilyet:
http://youandmie.wordpress.com/2011/10/24/sew-tell-totoro-costume/
Rájöttem, ezt megtudom csinálni!
Elszaladtam anyagért, és neki is láttam, már rögtön a vágólappal, körkéssel.
Én eddig csak egy hibát látok benne, a hátán a zip-zart. Pont eltörött a tű, és a varrás nem lett szép, nagyon nem lett szép. :(
Aki varrt már polárt az tudja, hogy szinte lehetetlen megbontani, annyira eltűnik az anyagban a cérna. Szóval lett belőle egy kis önreklám, ezért került a címke ennyire feltűnő helyre.
Tehát már csak a feje hiányzik, annak most állok neki, remélem jól sikerül. :)


Amúgy 80-as méretben készül, 80-as rugi szabásmintáját használtam fel, mégis nagyobb lett, ami azt hiszem előnye, hisz Totoro olyan kerek. Ha feszülne a ruha a kisgyereken, nem jönne ki a gömbölyűsége. Így most pont olyan lesz, mint a linken.

1 megjegyzés:

HaziManka írta...

Viki ez egyszerüen szuper lett, nagyon ügyes vagy,profi munka!Bella pedig irtó édes benne!:)