2013. november 11., hétfő

Az új baglyos :)

Örültem nagyon, hogy a Megrendelő Rám bízta a koncepciót. Ő kiválasztotta a baglyos anyagot, a többi pedig az én kreativitásom.
Szerettem volna valami mást kihozni ebből az anyagból. Nagyon népszerű és sokan kérik, ezért egy idő után számomra kicsit monoton lenne, ha nem lenne mindig más.
Így viszont kihívás, azokat meg általában szeretem. :)
Méretek: falvédő: kb. 140*70 cm + akasztó 
               takaró huzat: 130*90 cm
               párna huzat: 47*38 cm
Tettem két pakolós zsebet is a falvédőre. Az Anyuka szeretné, ha a kislánya beszokna a nagylányos ágyba, gondoltam ez akár segíthet is. :)
A képek sajnos nem a legjobbak, Bella falvédőjét nem tudtam leszedni, szét ment a csavar, így csak elé tudtam tenni, így viszont egy része kilóg. 











Nincsenek megjegyzések: