2012. október 28., vasárnap

pelenkázó

Ezt a pelenkázót még úgy rendelték, hogy a kisfiú még csak pocaklakó volt (lehet még mindig az). A
A szülők szépen együtt kiválasztották ezt a csillagos anyagot én meg a narancssárgát hozzá. Ugyan már egy pár hete átadtam, de határozottan emlékszem, hogy azért nem ilyen rikító a narancssárga.
Én buta, úgy fotóztam, hogy egy két foltban pont odatűzött a nap, ráadásul telefonnal. Megtettem minden tőlem telhetőt, hogy photoshoppal visszahozzam az eredeti színét, de ahogy a fentebb írtakbl kitűnik, a képeken látszani fog, hogy a narancssárgát nem sikerült megoldanom. :)
Ez van. :/
Mérete a 100*70-es, polár van a két pamut között.
Általában akik ezt a méretet és kombinációt választják, azok nem mindig csak pelenkázónak használják, hanem otthon lerakni a földre például, tehát itt a több réteg így játszik fontosabb szerepet.




Ezen a képen a zöld lett csak megközelítőleg hasonló :S A kék abszolút befénylik és minden baja van.


Nincsenek megjegyzések: