2011. május 8., vasárnap

kisruha hajpánntal - gumírozás (smokkolás)

Úgy gondoltam az új gépemmel végre kipróbálom hogy is kell ezt csinálni :)
A ruha alja - avirágos zöld anyag - amúgy is erre a célra lett még anno megvéve. Akkor még nem találtam ki hozzá mondjuk ezt a kéket, és egyforma ruhát szerettem volna a lányomnak és az unokahúgomnak :)
Tapasztalat van bőven, kicsit máshogy működik, mint ahogy én azt elképzeltem, de már tudom, hogy az anyagot duplán kell számolni szinte, és egy csomó kreatív ötletet találtam erre a technikára. És persze a szalagokat kifogom cserélni rendes pántra, túl kintre varrtam amúgy is, meg egy pánt jobban tart.
Még mindig imádok varrni!
Ja és a régi gépem egy kedves ismerősömhöz költözik ajándékba, én cserébe kaptam két fantasztikus könyvet, és pár anyagot. Egy-kettőhöz van is ötletem, ebből tényleg az unokahúgomnak lesz meglepetés
.







Nincsenek megjegyzések: