2011. április 27., szerda

varrógép

Egy hónap után elővettem. Megbabusgattam, beolajoztam, beállítottam minden szálfeszességet, tűt, cérnát cseréltem, majd nagy reményekkel leültem varrni. Igazán kár volt. Azonnal csomózott, szakított.
Valamiért az alsó cérna nem tud normálisan viselkedni. Két öltés után rögtön egy 10 szálas csomóval kell szembe néznem alul. Szétszedtem, megnéztem, sehol nincs semmi beakadva régebbről.
Persze el kéne vinni szervizbe. De találtam vaterán egy gépet, ami eléggé megtetszett. Kicsivel többet tud, mint az enyém, a varrása elég stabilnak látszik. Pl az én brother gépem azonnal utálkozott, ha egy kicsit is sűríteni akartam a cikk-cakkon.
Szóval elteszem a drágámat tartalék gépnek, és itt van az amit vettem.
Ha bárki ismeri vagy tud róla mondani valami, ne habozzon. Sajnos nem nagyon értek ehhez.
És olyanokat is megírhat bárki, hogy milyen talpak mire valók, érdemes e ezeket beszerezni. Hisz zipzárt lehet, zipzár talp nélkül is felvarrni nem?

2 megjegyzés:

adus-anyus írta...

légyszi írd meg, hogy mennyire vagy megelégedve a géppel!(az olajozó melletti fehér talp a gomblyuk varró)

Viktória írta...

igen a gomblyukazót én is ismeres az előző gépemtől. :)
még nem jött meg, holnap-holnapután érkezik. Utána beszámolok :)