2011. február 24., csütörtök

Motiváció!

Motiválni kell engem is! Kezdő vagyok és sokat, és nagyot akarok egyszerre, és ha azt látom, hogy nem megy elkeseredek. Sajnos ilyen a jellemem.
Szóval úgy döntöttem, szeretném, ha motiválnátok és szeretnélek titeket motiválni! :)
Kismillió blogon futnak a nyereményjátékok! Hát én is meghirdetek egyet, HA lesz 50 követőm. 
Ha azt látom, hogy követtek, az motivál engem, mert úgy látom érdeklődtök. Az ajándék meg remélem motivál titeket :D
És a megjegyzéseket is nagyon szeretem :)

Másrészről nagyon szomorú is vagyok. Eddig hűséges jópajtásom, varrógépem, el akar engem hagyni!
Nem tudom hogy képzeli, nem bánok vele rosszul. Nem tudom milyen idős, megörököltem, a legalapabb brother. Persze én is álmodozok ilyen-olyan himző, lockoló és egyéb drága varrógépekről, de most próbálok a normális keretek között maradni. Ha folytatni akarok a varrást, szükségem lesz minnél hamarabb egy új kütyüre.


2 megjegyzés:

Lotti írta...

Hajrá Viki :-)

Kata írta...

Viki,nagyon sajnálom!Kívánom,hogy minél hamarabb megoldódjon a problémád!!